• This section is "bound" to the Resources page. Once you've submitted a new mod to the resources, a new discussion about your mod will be automatically generated and posted in this section. That means, you can't create a new thread by hand in here.
Farmers Paradise

Farmers Paradise V1.4

No permission to download

JAGGANOT

Gold
Trusted Dev
Mod Dev
JAGGANOT submitted a new resource:

Farmers Paradise - Farmers Paradise will add some new tables skills and recips in the future

JD-Mods Discord Support & Model Requests on my discord
https://discord.gg/6yJbeCY

Description
Farmers Paradise is a Mod that Adds some new Recips and new tables for farmers

Recips
all Recipes can be Craftet in the CheeseTable XD
Adds one Recipe for the Mason

what is new ?
PrepWorkSkill
SaltWorkSkill
New Table
New Recips
adds the option to take Milk with a empty bucket from Bisons with a Rightklick xDD

New Machines
CheeseTable...
Read more about this resource...

Hi,

ich liebe die Mod. Die Admins auf dem Server wo ich spiele finde sie aber zu OP, was ich absolut nicht verstehen kann, denn Du machst keine OP Mods, normalerweise. Und zwar soll man wohl ohne jegliches Potential Rohkost mit dem Gewächshaus erstellen können, kannst Du dies evtl. ändern so das die Admins von ECOStasia das Mod mit rein nehmen würden, und der der Beruf Farmer so ein wenig angenehmer wird

OP
OP
JAGGANOT

JAGGANOT

Gold
Trusted Dev
Mod Dev
ich kann die mod natürlich anpassen für jeden server haben die admins sich denn den mod erstmal richtig angeschaut ? melde dich gerne auch im Discord bei mir

Ich persönlich denke nein und habe leider auch das Gefühl das sie absolut nicht mit sich reden lassen. Daher suche ich nun einen anderen Server der Deine Mods hat, ganz speziell natürlich dieses

Top Bottom